Het Gebruik van vissen van Onze Gezondheid

De wetenschappers schrijven de hart-gezonde gevolgen van het Voedsel van Vissen aan verscheidene verschillende mechanismen toe. De studies hebben dat omega-3 vetzuren triglycerideniveaus kunnen verminderen, plaatjesamenvoeging of het samendoen verminderen, en het functioneren van de cellen gesuggereerd verbeteren die het hart en het bloedvat voeren.

Maar het rapport van de Omloop levert bewijs om nog een ander mechanisme te steunen – de regelgeving van het hart sloeg. Technisch, zijn geroepen een anti-arrhythmic effect betekent, dat dat het het voorkomen van onregelmatige hartslagen vermindert. De wetenschappers denken het vissenvoedsel kan helpen het hart regelen sloeg door de productie van thromboxane A2, een substantie te verminderen die het klonteren en bloedvatenbeklemming, en door diverse gevolgen voor veel van de de bodysenzymen en receptoren bevordert.

U kunt uw consumptie van omega-3 vetzuren verhogen door uw vissenopname te verhogen; de donkere vleesvissen zoals makreel, zalm, sardines, blauwbaars, en zwaardvissen zijn de meest geconcentreerde bronnen, met een gemiddelde van 1.51 gram van omega-3s per het dienen. De meeste andere vissen, met inbegrip van ingeblikte tonijn, verstrekken ongeveer .45 gram per het dienen, terwijl de garnalen, de zeekreeft en de kammosselen ongeveer .32 gram per het dienen bevatten.

Maar de studie van de Omloop toont ook aan dat u de supplementen van het Voedsel van Vissen kunt gebruiken om voordelen eveneens te worden – en het neemt geendosissen om het te doen. Het één gram per dag dat in de studie wordt gebruikt is een vrij lage dosis, en het toonde een effect in een hoogst kwetsbare bevolking – in enkel een paar maanden. U kunt omega-3 supplementen vinden in enkel over om het even welke van de natuurlijke voedingopslag of vitamine leverancier.